Očekávaná novinka roku 2015 - Hyundai Tucson

Hyundai Tucson - a teď tu vládnu já!

Zcela nový Tucson má odvážný atletický vzhled díky ladným plochám, svalnatým proporcím, ostrým liniím. Design vyjadřuje progresivního ducha Hyundai. Přídi zcela nového modelu Tucson dominuje maska chladiče Hyundai v charakteristickém šestiúhelníkovém designu, na kterou navazují světlomety LED, čímž vzniká jedinečný styl, který vizuálně umocňuje široký rozchod kol.
Posunutím střešních sloupků A dozadu došlo k jejich oddělení od poměrně dlouhé kapoty motory. Tím je zdůrazněn elegantní profil tohoto vozu. Směrový tvar podběhů kol přispívá k agilnímu a dynamickému vzhledu, který vytváří dojem pohybu, dokonce i u stojícího vozu. Expresivní charakterová linie ve tvaru písmene Z – nad podběhem zadního kola, vytváří skulpturální boční profil a stabilní dojem.
Nabídka bude zahrnovat dva zážehové motory 1.6 GDI/132 k a 1.6 T-GDI/175 k a tři vznětové jednotky 1,7 l /115 k, 2,0 l/136 k a 2,0 l/ 186 k. Nový přeplňovaný motor 1.6 T-GDI s výkonem 175 k poskytuje maximální točivý moment 265 N.m od 1500 do 4500 min-1 a lze jej kombinovat s šestistupňovou mechanickou převodovkou nebo sedmistupňovou dvouspojkovou převodovkou (7DCT), která disponuje režimy plně automatizovaného řazení, nebo manuálního řazení.
Zážehový motor 1,6 T-GDI a vznětový motor 2,0 litru může být kombinován se systémem pohonu všech kol, který přenáší při normální jízdě 100 % točivého momentu na přední kola a v závislosti na provozních podmínkách může automaticky přenášet až 40 % hnací síly na zadní kola. Manuálně volitelný režim Lock mění rozdělení točivého momentu na neměnných 50:50 % pro zvýšení stability v nízkých rychlostech.
Mezi hlavní novinky v oblasti bezpečnosti patří systém autonomního nouzového brzdění AEB se třemi provozními režimy: chodec, město a mimo město. Kdykoli tento systém detekuje nebezpečné přibližování vozu k osobě nebo vozidlu vpředu, v nízkých i vysokých rychlostech, aktivuje automatické brzdění.
Asistent pro jízdu v jízdním pruhu LKAS, navíc aktivně zasahuje do řízení, aby zabránil nechtěnému opuštění jízdního pruhu, zatímco systém RTCA snímá radarem oblast za vozidlem v rozsahu 180° a upozorňuje řidiče na vozidla přijíždějící z obou stran. Systém sledování slepého úhlu BSD pomáhá řidičům zaznamenávat pohyb vozidel v bezprostředním okolí vozu, zatímco funkce rozpoznávání rychlostních limitů SLIF sleduje dopravní značky omezující rychlost a informuje o nich řidiče. Systém aktivní kapoty AHS nadzdvihne kapotu motoru, aby se ztlumil dopad chodce nebo cyklisty, při vzájemné čelní kolizi.
Nový elektrický posilovač řízení pracuje precizně a bezprostředně, zatímco nové zavěšení a odpružení kol nabízí vysokou úroveň komfortu pro klidnou jízdu.
Hyundai vyvinul všechny prvky podvozku s cílem zvýšit jízdní stabilitu ve vysokých rychlostech a při průjezdu zatáčkami. Zároveň maximálně využil výhod dlouhého rozvoru (2670 mm) a širokého rozchodu kol pro optimalizaci jízdních vlastností a ovladatelnosti.
Nová funkce DMS u samočinné převodovky nabízí zákazníkům dva jízdní režimy – Normal a Sport – s odlišnou charakteristikou pro řízení, škrticí klapku, motor a převodovku.
Sebevědomý a atletický vzhled nového SUV umocňují elegantní linie a vzpřímená silueta. Zepředu je vůz jasně identifikovatelný typickou hexagonální mřížkou chladiče, na níž v horní části přímo navazují světlomety a vytvářejí mimořádný dojem.

Objednávka předváděcí jízd zde.

Těšíme se na Vaši návštěvu.
Tým Auto Kout Centrum

 

Na těchto stránkách používáme soubory cookie

Abychom Vám mohli poskytnout ten nejlepší zážitek a nabídku, měříme, vyhodnocujeme a spolupracujeme s vybranými partnery (mj. Google, Seznam).
Děkujeme, že nám k tomu dáte Váš souhlas.